Yóga

Jóga je označenie pre fyzickú, mentálnu a spirituálne disciplínu, ktorá má korene v starej Indii. Pre Jemnú jogu sú typické pomalé a pokojné prechody s dôrazom na dych. Cviky sú zostavované do jednoduchých zostáv, tak aby bola zachovaná rovnováha medzi prerážaním a posilnením tela. Lekcia je doplnená průpravnými a spinálnym cviky na uvoľnenie a pretiahnutie vašich chrbta.

<strong>Čo mi Jemná jóga prinesie</strong><br>
Jemná joga vám pomôže odbúrať stres, nájsť vnútornú rovnováhu, upevniť pocit šťastia a zároveň vám umožní užiť si jogové pozície v pokojných jemných prechodoch. Medzi hlavné prínosy Jemné jogy patrí zlepšenie pohyblivosti, mobility kĺbov, dýchanie, uvoľnenie stuhnutých svalov a predovšetkým odstránenie bolestí chrbta.

<strong>Je Jemná jóga pre mňa?</strong><br>
Lekcia je bez rozdielu určená úplne všetkým. Každému poskytne jedinečný priestor cvičiť podľa svojich individuálnych možností bez nutnosti robiť zložité pozície (ásany) jedným striktným spôsobom. Jemnú jogu odporúčame predovšetkým ľuďom, ktorí trpia bolesťami chrbta.

<strong>Čo potrebujem na Jemnú jogu?</strong><br>
Na Jemnú jogu si prineste iba pohodlné oblečenie, uterák a vodu. Podložka je k dispozícii v sále.

Power jóga je cvičenie, ktoré vychádza z klasickej jogy, využíva jej princípov, pozícií (asán), filozofia a je navyše obohatené o moderné prvky. Pre Power jogu je typické dynamické striedanie pozícií, ktoré rozvíja flexibilitu a silu jedinca. Spojením správneho dýchania a pozícií dochádza k prebudeniu stredu tela a na povzbudenie metabolizmu. Pri cvičení Power jogy staráte predovšetkým o vnútorné telo. Vytvarovanie a spevnenie vonkajšieho tela je len príjemný vedľajší efekt.

Problémové partie alebo ak "Pépéčka" je štúdiová lekcia zložená z dynamického zahriatie a následného účinného posilňovania, ktoré je zamerané hlavne na tvarovanie a spevnenie problémových partií žien. Nečakajú vás zložité choreografie, ale aeróbne zahriatie na motivujúce hudbu, ktoré naštartuje spaľovanie prebytočných tukov. Následne sa zapotíte pri účinne zoradených posilňovacích cvikoch, ktoré vytvarujú vaše bruško a zadok.